مراسم تكريم و معارفه مدير كل شيلات گلستان، با حضور معاون وزير و رئيس سازمان شيلات ايران، معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار گلستان، فرماندار شهرستان بندرتركمن، نماينده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شوراي اسلامي، نماينده ولي فقيه در سازمان جهاد كشاورزي استان و جمعي ديگر از مديران ملي و استاني و جمعي از توليد كنندگان و آبزي پروران استان در محل سالن جلسات اداره كل شيلات گلستان برگزار شد . در این جلسه در ابتدا مهندس جباری سرپرست اداره کل شیلات گلستان گفت :هدف ما افزايش توليد در همه گونه ها و ظرفيت هاي آبزي پروري استان است ایشان در ادامه فرمودند استان گلستان ظرفيت هاي بي شماري در صنعت آبزي پروري از جمله ميگو، ماهيان خاوياري، گرمابي ، سردابي، زينتي و ... دارد كه توجه به تنها يك بخش هدر رفت و مغفول ماندن ديگر ظرفيت ها را در پي دارد. هدف ما افزايش توليد در همه گونه ها و ظرفيت هاي آبزي پروري استان است .
مهندس اسماعيل جباري در جلسه تكريم و معارفه مديركل شيلات گلستان تصريح كرد: قدردان   اعتماد مجموعه سازمان شيلات ايران جهت انتصاب اينجانب به عنوان مدير كل شيلات گلستان هستم و اميدوارم با همكاري و همفكري همه همكاران و متخصص امر شيلات استان ادامه دهنده مسير توسعه شيلات استان باشم .
وي افزود: دست متخصصين و اساتيد دانشگاه، پرورش دهندگان و بخش خصوصي را به گرمي مي فشاريم و اميد داريم بتوانيم قدم هايي بلندي را در كنار دانش و تجربه اين عزيزان در راستاي افزايش توليد و رونق اقتصادي استان برداريم .
سرپرست اداره كل شيلات گلستان با بيان اينكه در گذشته 90 درصد بچه ماهيان خاوياري مورد نياز استان هاي كشور، از گلستان تامين مي شد خاطرنشان كرد: امروز اكثر استان هاي پرورش دهنده ماهيان خاوياري به توليدات بالا رسيده اند حال آنكه استان گلستان كه در گذشته 90 درصد بچه ماهيان خاوياري اين استان ها را تامين مي كرد امروز به كمترين ميزان خود در زمينه توليد ماهيان خاوياري رسيده است .
مهندس جباري گفت: با توجه به اينكه امسال با درايت مقام معظم رهبري مدظله العالي به توليد، دانش بنيان و اشتغال آفرين نامگذاري شده است، بر همه ما، چه مدير و چه كارشناس وظيفه است در مسير فرمايشات امام خامنه اي گام برداريم و تمام همت خود را در راستاي افزايش توليد به كار ببنديم .
همچنين در اين جلسه مدير كل سابق شيلات استان نيز گفت: از همكاري صميمانه مجموعه شيلات در اين 8 سال تشكر مي كنم و خود را سرباز انقلاب و نظام مي دانم و امروز كه سنگر خدمت تغيير كرده است بر همان عهدي كه با امام و شهدا بسته ايم مي مانيم و تلاش خود را جهت سربلندي كشور عزيزمان ادامه مي دهيم .
مهندس سيد جواد قدس علوي در پايان اذعان داشت: اگر توفيق و پيشرفتي در اين مدت اتفاق افتاد قطعا نتيجه تلاش همه همكاران مجموعه شيلات استان و بخش خصوصي بوده است و يقينا با تلاش و ادامه اين مسير مي توان شاهد روزهاي درخشاني در شيلات استان بود و گلستان را در آينده نزديك به قطب آبزي پروري كشور و حتي خاورميانه تبديل كرد .