برگزاری جلسه‌کارگروه سند چشم‌انداز و برنامه راهبردی استان در افق 1404 با عنوان دستورالعمل و راهنمای نحوه تدوین سندهای استراتژیک بخشی استان گلستان

در این جلسه‌ کارگروه سند چشم‌انداز و برنامه راهبردی استان در افق 1404 با عنوان دستورالعمل و راهنمای نحوه تدوین سندهای استراتژیک بخشی استان گلستان در افق 1404 با شرکت اغلب بخش‌های اجرایی و تحقیقاتی استان در اداره کل شیلات استان مورد بررسی قرار گرفت.

در شروع جلسه مهندس قدس علوی مدیر کل اداره کل شیلات استان ضمن خوشامد گویی به حضار، برنامه های راهبردی شیلات استان در آینده را از قبیل رشد 12 درصدی تکمیل مطالعات و تدوین برنامه اجرایی فاز دوم مطالعات که از اواخر سال گذشته از طرف استاندار ابلاغ شده و همچنین رسیدن به رشد 10 میلیارد دلاری درآمد ناخالص داخلی استان در افق 1404را بازگو نمودند.

سپس دکتر دنکوب نماینده استانداری استان گلستان در ادامه صحبتها، سمیناری با عنوان:  دستورالعمل و راهنمای نحوه تدوین سندهای استراتژیک بخشی استان گلستان در افق 1404 (برای تمامی بخش‌های 31 گانه استان) را آغاز نمود. عمده صحبتهای ایشان در خصوص تشکیل کارگروه تخصصی و روش شناسی استراتژی تنظیم سند جامع شیلاتی جهت بهره‌برداری بهینه از ذخایر موجود در استان بود. در نهایت استانداری، تاکید بیشتری برروی صنعت میگو و تولید و استحصال خاویار و ماهیان خاویاری در تنظیم و تدوین سند فوق از طرف شیلات استان، داشت. همچنین تشکیل یک تیم نظارتی و عملیاتی در استانداری را بر روی سندهای قابل ارائه اعلام و معرفی نمود.