به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات ذخایر آبزیان آبهای داخلی گرگان، در این بازدید که به منظور بررسی مشکلات مرکز انجام شد جلسه ای با حضور کلیه ی همکاران برگزار شد. در این جلسه پس از عرض خیر مقدم توسط دکتر آقایی مقدم،   دکتر بهمنی با ابراز خرسندی از حضور درجمع همکاران از آنان درخواست نمود که به بیان نقطه نظرات خود در خصوص مشکلات و موانع فراروی فعالیت های مرکز بپردارند. دکتر حسینی رییس بخش بازسازی ذخایر مرکز به نکاتی از جمله، عدم تطابق اولویت های مرکز با وظیفه مندی و نیازهای استان، عدم همکاری بخش اجرا در جذب اعتبارات استانی و کاهش انگیزه محققین بدلیل نبود زیرساخت هاو اعتبار لازم جهت اجرای کامل و هدفمند پروژه هاو عدم اجرای طرح همسان سازی حقوق اشاره نمود.

همکاران دیگر نیز در خصوص مشکلات ادامه تحصیل، عدم اعمال مدرک تحصیلی، مشکلات اعتباری، فرسوده شدن زیرساخت ها و کمبود نیروی انسانی با توجه به بازنشستگی عده ی زیادی از محققین و گروه پشتیبانی مسائلی را عنوان کردند.

در پایان دکتر بهمنی به یکایک سوالات پاسخ داده و در خصوص تلاش در جذب اعتبارات استانی، همکاری با بخش خصوصی و اجرای فعالیت های مشترک با بخش اجرا توصیه هایی نمودندو اضافه نمود، کلید رونق تحقیق افزایش تعاملات با دستگاه های اجرایی، سازمان برنامه و بودجه و بخش خصوصی است.