به گزارش روابط عمومي مرکز تحقیقات ذخایر آبزیان آبهای داخلی – گرگان؛ در اين مراسم سيد جواد قدس علوي مدیرکل شیلات استان ضمن تبريك ميلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و بزرگداشت روز دختر به بيان فضائل و ارزش هاي اخلاقي حضرت معصومه (س) پرداخت و ضمن تاكيد بر الگوسازي از شخصيت والاي آن حضرت، ايشان را الگويي شايسته براي دختران سرزمينمان دانست .

وي افزود: انتظار مي رود بانوان و دختران ما با الگو قراردادن سيره زندگي بزرگواراني همچون فاطمه معصومه(س) سير كمال را در پيش گرفته و بيش از پيش مايه عزت جامعه اسلامي شوند .

همچنين در اين مراسم، مدير كل دفتر امور زنان، بانوان و خانواده استانداري گلستان، با تبريك دهه خجسته كرامت و گراميداشت مقام دختر و با اشاره به موضوع كارگاه آموزشي گفت: در حال حاضر تكنولوژي و نوآوري در جوامع بشري به سرعت در حال پيشرفت است و تمام ساختارهاي جامعه را نيز تحت تاثير قرار مي دهد. دكتر طاهره جباري خاطر نشان كرد: گفتگو بين اعضاي خانواده باعث ايجاد تعامل مي شود و از بين رفتن تعامل، تعارض را به همراه دارد و در نتيجه به سلامت خانواده آسيب وارد مي شود. قطعا جامعه اي كه خانواده سالم نداشته باشد خود نيز فاقد صحت خواهد بود.

گفتني است در ادامه اين مراسم، سركار خانم رحيميان، روان شناس و مدرس اين كارگاه آموزشي به ارائه مباحث مفيدي در خصوص نحوه ارتباط بين والدين و فرزندان، راهكارهاي تقويت عزت نفس و اعتماد به نفس فرزندان توسط خانواده، تشريح نحوه برقراري ارتباط صحيح و انواع سبك هاي ارتباطي پرداخت.