به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات ذخایر آبزیان آبهای داخلی – گرگان ، این نشست در مورخ 1399/07/19 با حضور دکتر ستاری، معاونت محترم علمی‌و‌فن‌آوری ریاست جمهور، دکتر حق شناس استاندار محترم‌گلستان،نمایندگان محترم‌مردم‌گرگان و آق قلا در خانه ملت،رئیس  پارک‌علم‌و فناوری استان ومدیران  استانی، دانشگاهی وتحقیقاتی، شرکت‌های دانش‌بنیان درمحل  سالن‌جلسات استانداری برگزار شد.

استاندار گلستان با اشاره اهمیت جایگاه فناوری های نوین اظهار کرد: پارک های علم و فناوری فاصله کسب دانش و تولید محصول را که برای زندگی مردم مفید باشد را به حداقل می رسانند .

همچنین در این جلسه دکتر غفاری رییس پارک علم و فناوری استان گزارشی از فعالیت های صورت گرفته ارایه کرد و همچنین دکتر یغمایی رییس دانشگاه گلستان, دکتر فاضل رییس دانشگاه علوم پزشکی , دکتر روشنی رییس موسسه تحقیقات پنبه کشور, دکتر آقایی مقدم رییس مرکز تحقیقا ذخایر آبزیان آب های داخلی به بیان گزارشات خود پرداختند.

 در این جلسه دکتر آقایی مقدم  ریاست مرکز‌تحقیقات شیلات استان در خصوص فعالیت های اثر بخش مرکز در جهت اقتصاد مقاومتی و جهش تولید توضیحاتی ارائه نمود .

دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور اظهار کرد: باید دغدغه مسئولان توجه به جوانان و نخبگان و حمایت از آنان خصوصا در مباحث آموزشی باشد .

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ادامه داد: باید اتحاد و همدلی لازم ایجاد شود و نیروهای جوان و نخبه مورد حمایت قرار بگیرند و مسئولان نسبت به آموزش و حمایت از نیروی انسانی حساس و دغدغه مند باشند .

وی خاطر نشان کرد: بودجه ها و اعتبارات تخصیص یافته به بخش دانش بنیان می تواند کاتالیزور و محرک این حوزه باشد اما هیچ چیز جایگزین اراده نمی شود و اگر اراده در شهرستان ها تقویت شود بسیاری از امورات حل خواهد شد .